تنگی نفس مدیریت و دیالیز اسهال
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل تنگی نفس و اسهال دیالیزتنگی نفس مدیریت و دیالیز اسهال

تنگی نفس مدیریت و اسهال DiálisisLa دیالیز درمان معمول است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه طولانی امید به زندگی خود و به یاد síntoma.Y خود را در برخی از نقطه، بیماران باید شرایط دیالیز برای زندگی خود. اما در نهایت دیالیز، عوارض بسیاری، که نشان می دهد چگونه مختلف علائم، که رخ می دهد، تنگی نفس و اسهال مشاهده frecuencia.Aquí معرفی علت و درمان بیماران دیالیز با این شما علائم.

علل تنگی نفس و اسهال دیالیز:

تنگی نفس به فیلتر anemia.Diálisis تغذیه و مواد زائد را در یک زمان در ارتباط است. با از دست دادن سلول های قرمز خون، کم خونی عارضه دیالیز است.

اسهال با اختلال الکترولیتی با توجه به دیالیز و یا کم خونی ناکافی ایجاد می شود.

مدیریت تنگی نفس و اسهال دیالیز:

EPO درمان یک درمان معمول برای anemia.Además است، آماده سازی خوب قبل از دیالیز نیز مهم است که بیماران جلوگیری از penas.Estas بسیاری از چیزهای را می توان مراقبت های بیمارستان و پزشکان آن گرفته شده است. زندگی روزمره و درمان طبیعی ما چه به شما توصیه می کنیم است.

بیماران دیالیز باید توجه بیشتری به حمایت تغذیه خود را پرداخت، به عنوان مثال، مصرف پروتئین باید مناسب افزایش یافته است. علاوه بر این، ریزمغذی، ویتامین ها و دیگران نیز باید ترویج شود.

درمان سنتی چینی یکی دیگر از گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، و دره تنگ و باریک hierbas.A پزشکی تخصصی با استفاده از اشکال مختلف پزشکی به عنوان یک حمام پزشکی، پا دایره چینی، صفحه گرم است و به همین ترتیب، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می تواند ورود به بدن و به بازی می آیند به طور موثر، اجتناب از اثر از دست دادن دارو بدون secundarios.Estas اثرات درمان ممکن است از صرف رگ های خونی بهره مند شوند، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون، سموم در خون تمیز کردن و ارائه تغذیه به بدن است. با حرکت نرم، خون سالم، علائم ممکن است مشاهده کنید، آسیب کلیوی می تواند مسدود و عملکرد کلیه نیز ممکن است ترویج شود.

هنگامی که عملکرد کلیه به حفظ شاخص های عملکرد کلیوی در سطح امن کافی است، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی حتی ممکن است دیالیز، اشکال در تنفس و اسهال جلوگیری از نیز ممکن است از raíz.Ahora خلاص شدن از شر، اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/589.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی, ,
:: بازدید از این مطلب : 1047
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: